وکیل اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان ۵ طبقه سوم واحد ۳۷
ساعات کاری: 9:00 الی 20:00

وکیل خوب در اصفهان – ۴ ویژگی لازم

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

وکیل خوب در اصفهان - ۴ ویژگی لازم

تعریف وکیل

وکیل، فردی است که به موجب عقد (وکیل قرارداد) وکالت از طرف شخص دیگر برای انجام کاری، مامور می شود. در واقع وکیل به عنوان نمایندۀ شخص دیگر برای انجام کار خاصی، شناخته می شود. شخصی که وکیل را انتخاب نموده است، می تواند یک شخص حقیقی یا حقوقی باشد.


۰۹۱۳۳۷۰۱۵۱۸


وکالت درمعنی لغوی به معنی واگذار نمودن می باشد و در اصطلاحات حقوقی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام کاری نایب یا وکیل خود می نماید. همچنین وی میتواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک کند. قانون مدنی وکالت را چنین تعریف کرده است : وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت های متقابلی می شوند.( وکیل یاب اصفهان )
.

چرا باید برای انتخاب وکیل دقت کنیم؟

اکثر افراد هنگامی که در یک شرایط حقوقی دشوار ، گیج کننده و یا پیچیده قرار می گیرند ، به دنبال یک وکیل حرفه ای و قابل اعتماد برای مشورت و یافتن بهترین راه حل هستند. اما یک وکیل خوب در اصفهان و دیگر شهرها باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برای پیدا کردن یک وکیل خوب در اصفهان در نظر گرفتن عوامل اصلی موفقیت وکلا در دنیای وکالت امروز بسیار مهم است.

وقتی با یکی از انواع مسائل حقوقی نظیر دعاوی کیفری ، دعاوی خانوادگی ، دعاوی تجاری و غیره مواجه می شوید با انتخاب زود هنگام یک وکیل خوب در اصفهان می توانید با بهترین وکیل نتیجه ممکن را در کمترین زمان و با هزینه ی مناسب به دست آورید. در ادامه به ویژگی هایی که برای یک وکیل خوب در اصفهان و دیگر شهرها اهمیت دارد می پردازیم.(وکیل ماده ۱۰۰ شهرداری)

.

 

قرارداد وکالت چگونه تنظیم می شود؟

قرارداد وکالت باید در چهارچوب قانون مدنی تنظیم گردد و مخالف نظم عمومی و اخلاق حسنه نباشد. وکالت یک عقد جایز است؛ یعنی در هر زمان می توان آن را فسخ نمود. همچنین مورد وکالت، باید کار یا کارهایی باشد که موکل، شخصا بتواند آنها را انجام دهد و مانع قانونی در مسیر انجام این امور وجود نداشته باشد. وکیل نیز باید اهلیت قانونی برای امور محوله را داشته باشد.
.

مشاوره حقوقی در اصفهان

وکیل خوب در اصفهان می تواند در هر لحظه و هر جایی پاسخگوی سوالات شما باشد و مشاوره حقوقی مورد نیاز شما را برای هر موقعیتی ارائه کند.

وکیل خوب در اصفهان یک سرویس وکیل تلفنی جهت دریافت راهنمایی های لازم در خصوص مشکلات رایج حقوقی است. وکلای با تجربه ی ما به صورت تلفنی به مشکل شما گوش خواهند داد و اطلاعات حقوقی لازم را برای کمک به شما ارائه می دهند. وکیل خوب در اصفهان نی نی سایت

لیست مشاوره های مشاوره های مهدی علیجانی وکیل نی نی سایت را اینجا ببینیدکلیک کنید

[/vc_column_text][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_single_image image="7760" img_size="medium" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d" onclick="custom_link" img_link_target="_blank" link="https://www.ninisite.com/clinic/consultant/b822fea5-ae5d-4b6d-9f53-11743168e9d1/%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c-%d8%b9%d9%84%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86%db%8c"][vc_separator][vc_column_text]

.

یک وکیل خوب از نظر مردم باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

وکلا در موقعیت منحصر به فردی برای کمک به افراد ، گروه ها و سازمان ها در زمینه مشکلات حقوقی و پیشبرد منافع عمومی قرار دارند. بنابراین هر چه دانش و مهارت خود را در این زمینه افزایش دهند بیشتر می توانند به احقاق حق افراد مختلف جامعه کمک نمایند. یک وکیل خوب همچنین قوانین اخلاقی را می داند و در تعامل با موکلان ، دیگر وکلا ، قضات و هر کس دیگری که در سیستم حقوقی با آنها روبرو می شود اخلاق مدار است.

وکلای با تجربه صریح و صادقانه با مراجعه کنندگان خود صحبت کند و هرگز به آنها وعده های دروغین نمی دهند. در نظر داشته باشید که گاهی اوقات ممکن است انتظارات مشتریان غیرواقعی باشد که در این صورت تعیین درست انتظارات برای آنها مهم است.

علاوه بر این برای تبدیل شدن به یک وکیل خوب ، ویژگی های خاصی لازم است که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم.(وکیل ملکی اصفهان)

یک وکیل خوب در اصفهان و دیگر شهرها باید در کنار تجربه و دانش کافی ، از سطح هوشی بالایی نیز برخوردار باشد. وکیل حرفه ای به موکلان خود در مورد حقوق و همینطور تعهداتشان راهنمایی های مفیدی را ارائه می دهد. هنگامی که به دنبال یک وکیل خوب در اصفهان هستید حتما به این ویژگی ها در وکیل خود توجه نمایید:

.

ویژگی اول : وکیل خوب باید از دانش حقوقی بالایی برخوردار باشد.

برخی ها معتقدند وکالت به معنای تسلط کامل بر قوانین است. با توجه به اینکه قوانین پیچیده و بهم پیوسته هستند.یک وکیل خوب باید دانش حقوقی و توانایی کافی برای تجزیه و تحلیل و استفاده درست از قوانین به نفع موکل خود را داشته باشد.

تهیه یک استراتژی حقوقی به طور کلی به تحقیقات گسترده ای نیاز دارد. بنابراین هر کسی که در حرفه وکالت در حال فعالیت است. باید مهارت عالی در تحقیق و جستجو داشته باشد تا بتواند اطلاعات مربوطه را پیدا کرده و درک کند. علاوه بر این وکلا ، دادگستری ها و سایر متخصصان حقوقی باید مهارت درک مطلب قوی داشته باشند. تا اطلاعات پیچیده ای را که در تحقیقات و اسناد حقوقی مشاهده می شود ، به راحتی درک کنند.

.

ویژگی دوم : وکیل خوب باید از مهارت های ارتباطی موثر برخوردار باشد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های یک وکیل خوب در هر کجای دنیا برخورداری از مهارت های ارتباطی خوب است. مهارت های خوب مذاکره عامل اصلی موفقیت یک وکیل است. در واقع برای دستیابی به توافق نامه بین طرفین درگیر یک مسئله حقوقی مذاکره حرفه ای یک نیاز ضروری است. داشتن مهارت چانه زنی مهم است و به وکیل این امکان را می دهد. قبل از اینکه پرونده دچار رویه های دشوارتر شود به نتایج خوب و قابل قبولی دست یابد.

وکیل پایه یک دادگستری علاوه بر این که توانایی برقراری ارتباط موثر با موکلان خود را دارند.با دیگر طرفین پرونده و دادگاه نیز به خوبی ارتباط برقرار می کنند. اما فراتر از آن ، وکلای مجرب می توانند با طیف وسیعی از روش های ارتباطی کار کنند. یک حقوقدان عالی از مهارت نوشتاری لازم برای تهیه کلیه دادخواست ها و دیگر اسناد حقوقی برخوردار است و می داند چگونه در مکالمه های تلفنی رسمی و همچنین هنگام حضور در دادگاه از موکل خود به خوبی دفاع کند.(مشاوره تلفنی اصفهان)

.

ویژگی سوم : وکیل خوب باید خلاقیت و پشتکار داشته باشد.

جالب است بدانید وکلای برجسته و مشهور در سطح جهان نه تنها منطقی و تحلیلی نیستند.بلکه در حل مسائل از خود خلاقیت زیادی نشان می دهند. یک وکیل خوب باید خلاق باشد ، تا بتواند برای مسائل مختلف ، راه حل های مفیدی را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد. وکیل خوب می داند که هر ماده قانونی منحصر به فرد است. با هر مشتری باید متفاوت رفتار شود و هر راه حل با دقت بر اساس وضعیت فرد در نظر گرفته شود.

بهترین راه حل لزوما همیشه واضح ترین نیست و یک وکیل خوب برای اینکه بتواند از رقیب خود فراتر برود باید بتواند خارج از یک چارچوب کلی فکر کند. بهترین راه برای ایجاد راه حل های منحصر به فرد ، نزدیک شدن به موقعیت هر مراجعه کننده با گوش دادن دلسوزانه به حرف های او است. به این ترتیب وکیل قادر خواهد بود واقعاً مسائل و نیازهای هر کدام از مشتریان را به خوبی درک کند. این سطح از درک می تواند به کشف راه حل های مفید و با ارزش منجر شود.

علاوه بر این موفقیت یک وکیل خوب تنها با پشتکار حاصل می گردد. بنابراین اگر با یک وکیل خوب در اصفهان مشورت کرده اید مطمئن باشید که وی با پشتکاری که دارد تمام اقدامات لازم را برای رسیدن شما به نتیجه ای موفقیت آمیز انجام خواهد داد.

.

ویژگی چهارم : وکیل خوب باید دلسوز باشد.

دلسوزی یک واکنش احساسی است که به موجب آن فرد مشکل دیگری را درک می کند. و واقعاً می خواهد به حل آن مشکل کمک کند. دلسوزی پایه و اساس موفقیت در هر کاری است. یک وکیل خوب بدون احساس دلسوزی ، نمی تواند خود را واقعا جای مشتری بگذارد یا مسائلی که مشتری با آن روبرو است را کاملاً درک کند.

علاوه بر این وکلا بدون دلسوزی نمی توانند موقعیت حریف خود را به خوبی درک کنند. و پیش بینی کنند که او چه کاری انجام خواهد داد. و در نتیجه اقدامات را در جهت منافع مشتری خود انجام دهند. حس دلسوزی به وکیل کمک می کند تا بهترین راه حل ها را به موکل خود ارائه دهد.

در مقابل وکلایی که نمی توانند موقعیت دیگری را به خوبی درک کنند.در درک مسئله بی تأثیر هستند و بنابراین نمی توانند راه حلی موثری برای تغییر وضعیت پرونده داشته باشند.

[/vc_column_text][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

.

چگونه یک وکیل خوب در اصفهان پیدا کنیم؟

- تحقیق کنید زیرا می بایست ازتوانایی علمی ؛ شهرت ؛ تجربه ؛ حسن اخلاق و حق الوکاله و بقیه ویژگی های یک وکیل آنلاین خوب مطمئن شوید. تابتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رقم خواهد زد . به دستان با کفایت وی بسپارید.

- هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی ؛ اینترنتی و بقیه رسانه های دسته معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری رجوع کنید و دربـاره سابقه وکیلی که نیت گزینش آن را دارید مطلع شوید.

- سن و جنس وکیل (زن یا آقـا بودن) ملاک ومعیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودنوکیل نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیلسالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. خانـم یا آقـا بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ؛ شهرت وحسن خلق اوست. وکیل چک

- یک وکیل و مشاورحقوقی علاوه براین که حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوق را دارد ؛ مرحله بسیار دشوار کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.

[/vc_column_text][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image="7655" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_column_text]

.

مزایای وکیل خوب در اصفهان چیست؟

  1. صرفه جویی در هزینه و زمان و انرژی.
  2. امکان طرح کلیه سوالات و مشکلات حقوقی و کیفری.
  3. بهره گیری از دانش و تجربه وکلای پایه یک دادگستری در منزل یا محل کار.
  4. پاسخگویی از سوی وکلا و کارشناسان حقوقی به صورت دقیق و کامل می باشد.

.

این موارد را جهت مشاوره با وکیل خوب در اصفهان مد نظر قرار دهید.

  1. حتما قبل از طرح هر گونه سوال و یا ارسال مدارک، از هویت فرد مشاوره دهنده آگاه شوید.
  2. سوالات حقوقی خود را به صورت دسته‌بندی شده از وکیل بپرسید تا پاسخ دقیق‌تری دریافت کنید.
  3. مدارک مهم و لازم برای بررسی پرونده مورد نظر را برای وکیل ارسال کنید تا وی با بررسی آن‌ها پاسخ درست را به شما انتقال دهد.
  4. چنانچه پرونده مهمی دارید، بهتر است پس از مشاوره حقوقی آنلاین، وکیل را به صورت حضوری ملاقات کنید.۶ مرحله تا گرفتن طلاق توافقی

[/vc_column_text][vc_single_image image="7687" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_column_text][vc_row][vc_column width="1/1"][vc_column_text]

.

منظور از وکالت کاری چیست؟

طبق تعریف ماده ۶۵۶ قانون مدنی  وکالت عقدی است که به سبب آن یکـی از طرفین طرف بـقیـه را برای انجام امری وکیل خود می نماید.” پس ملاحظه می شـود که وکالت نیز مثل بیع؛ کرایه و غیره یک قرارداد می باشد.

قراردادهای گوناگونی آثار مختـلفی را به وجود می آورند. مثلاً بیع سبب می شـود که تملک از فردی (فروشنده) به فردی دیگر (خریدار) انتقال پیدا کند. یا اینکه عقد کرایه سبب می شـود که تملک منافع مال برای مدت مشـخص از فردی (موجر) به فـرد دیگر(مستاجر) انتقال داده شود.

اثر مهم عقد وکالت همان گونه که در تعریف فوق ملاحظه می شـود نیابت می باشد. به ایـن صورت که فردی (موکل) فـرد دیگری را (وکیل) وکیل خود در انجام کاری قرار می دهد تا از جانب او اقدام نماید .

.

آیا به دنبال وکیل خوب در اصفهان هستید؟

اگر به دنبال وکیل خوب در اصفهان هستید که از صلاحیت کافی برای در دست گرفتن پرونده حقوقی شما برخوردار باشد. توصیه می کنیم به دفتر حقوقی جناب آقای مهدی علیجانی ، وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کنید. ایشان از سابقه و تجربه زیادی در زمینه حل انواع وکیل دعاوی خانوادگی ، کیفری ،وکیل ملکی ، تجاری و وکیل مهریه ... برخوردار هستند. برای اطمینان خاطر بیشتر همین الان می توانید از ایشان مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

.


وکیل-وکیل-اصفهان-وکالت-در-اصفهان-مشاوره-حقوقی-وکیل-خوب-وکیل-پایه-یک-دادگستری-وکیل-در-اصفهان


همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

جهت ارتباط با آقای علیجانی و گرفتن وقت مشاوره با شماره  09137147314 تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0 نظر

در حال حاضر هیچ نظری داده نشده است

نظر بدهید

Call Now Button