وکیل اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان ۵ طبقه سوم واحد ۳۷
ساعات کاری: 9:00 الی 20:00

وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

وکیل پایه یک دادگستری اصفهان

یکی از عواملی مهمی که در انتخاب و تحقیق درباره وکیل مناسب حائز اهمیت است.توجه به پروانه و مجور وکالت وکیل مورد نظر است. از آنجایی که وکلای پایه یک توانایی وکالت در تمامی حوزه ها را دارند بهتر است. که از تجربیات آنان استفاده کنید.

وکیل اصفهان به دلایل زیر بهترین انتخاب هستند:

۱- بر قوانین و مقررات کاملا مسلط هستند. و از این جهت می توانند درباره پرونده های حقوقی افراد را به خوبی یاری دهند.

۲-وکلای پایه یک دادگستری می توانند. در تمامی انواع دعاوی وکالت کنند که این موضوع برای افرادی که درگیر چند موضوع حقوقی است حائز اهمیت است.

۳- پرونده های بیشتری به آنان ارجاع می شود. و از این جهت دارای تجربه کافی هستند.

وکیل ملکی اصفهان

همواره مسائل ملکی از موضوعات اصلی دعاوی حقوقی بوده است. در بسیاری از این موارد امکان حل مسائل توسط خریداران و فروشندگان و افراد ذینفع وجود ندارد. به همین دلیل برای حل دعوا به یک وکیل ملکی مراجعه می کنند. تا با استفاده از راه حل های قانونی و مناسب اقدام مناسب را به عمل آورد.

 

وکیل خانواده اصفهان

متاسفانه در بسیاری از موارد در کانون خانواده مشکلاتی به وجود می آید. که توسط زوجین و اطرافیان قابل حل نیست و می بایست برای حل آن به وکلا مراجعه کنند. وکیل خانواده با احاطه ای که بر قوانین موجود دارد.زوجین را در خصوص مشکلات پیش آمده یاری می کند.

مشکلات خانوادگی ممکن است. در مسائل مختلفی از جمله طلاق، مهریه، حضانت فرزندان و … رخ دهد. در هر کدام از موارد مسائل و قوانینی وجود دارد. که با بهره گیری از آن ها و کمک وکیل اصفهان می توان مشکلات موجود را حل کرد.

 

وکیل کیفری در اصفهان

دعاوی کیفری شامل دعاوی هستند. که شامل جرائم و مجازات هستند. از آنجایی که در دعاوی کیفری افراد ملزم به گرفتن وکیل هستند .باید در انتخاب وکیل دقت بیشتری را به کار بست. این موضوع از جهت متهم کردن و تبرئه نمودن افراد بسیار اهمیت می یابد. جرائم کیفری شامل موارد زیر می شوند: قتل، جعل، توهین، سرقت، تهدید، کلاهبرداری، خیانت در امانت (چک و سفته)، روابط نامشروع، ایراد ضرب عمدی.

.

 

چند ویژگی یک وکیل پایه یک دادگستری خوب  1

  1. مهم ترین ویژگی یک وکیل خوب، امانت است.در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است. بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد. که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.

  2. از آنجایی که تعهد وکیل دادگستری، تعهد به نتیجه نبوده و تعهد وی تعهد به وسیله می باشد. لازم است که وکیل همانند یک جراح مسائلی را که ممکن است. در حین دادرسی پیش آید و شانس برنده شدن موکل را به وی گوشزد نماید. و هیچگاه به موکل اعلام نکند که وی صددرصد برنده می باشد. بنابراین ویژگی بعدی یک وکیل خوب آن است که واقعیات امر و پروسه رسیدگی را به موکل اعلام نماید.

  3. وظیفه بعدی وکیل دادگستری آن است. که موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد. نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد پروسه های رسیدگی غیر ضروری نماید.

  4. وکیل دادگستری باید تا حد تلاش از پیچیده کردن دادرسی اجتناب نماید. بنابراین حتی وکیل موظف است از فنون و مهارت هایی که آموخته است. برای راهنمایی قاضی استفاده کند و خیلی از مواقع قضات از این راهنمایی ها استفاده می کنند.

 

چند ویژگی یک وکیل پایه یک دادگستری خوب 2

  1. یک وکیل خوب دادگستری باید شأن و مقام قاضی را رعایت نموده و به وی کمال احترام را بگذارد. در واقع وکیل دادگستری خوب نه تنها نباید با چاپلوسی و تملق و تحقیر نمودن خود با قاضی رفتار نماید بلکه نباید به واسطه درجه علمی و اطلاعاتی که دارد.نسبت به قاضی و مقام دادگاه تفاخر نماید؛ بلکه وکیل خوب باید با رفتار و شأن خود احترام دادگاه و جامعه را برانگیزد. بنابراین هر قدر متواضع تر و افتاده تر باشد.احترام بیشتری را جذب خواهد نمود.

  2. وکیل دادگستری باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد. تا بتواند بهترین راهکار را در بهترین فرصت ممکن شناخته و درانتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و اقدامات قانونی لازم نهایت هوش و کیاست را به کار برد.

 


وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، وکیل-وکیل-اصفهان-وکالت-در-اصفهان-مشاوره-حقوقی-وکیل-خوب-وکیل-پایه-یک-دادگستری-وکیل-در-اصفهان


همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

۰۹۱۳۳۷۰۱۵۱۸

0 نظر

در حال حاضر هیچ نظری داده نشده است

نظر بدهید

Call Now Button