وکیل اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان ۵ طبقه سوم واحد ۳۷
ساعات کاری: 9:00 الی 20:00

مشاوره حقوقی تلفنی اصفهان : مشاوره تلفنی

آشنایی با مشاور حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی نسبت به مشاوره حقوقی آنلاین دارای مزایای بیشتری است. در مشاوره حقوقی تلفنی به دلیل مکالمه گفتاری و عدم نیاز به تایپ و خستگی ناشی می‌توان مسائل را بهتر و با توضیح بیشتر برای مشاور توضیح داد. علاوه بر این مشاور نیز می‌تواند به طور کامل بر روی مشاوره حقوقی خود تمرکز کرده و پاسخ را به راحت‌ترین شیوه اعلام نماید.

همچنین موکل با شنیدن صدای فرد مشاوره دهنده احساس بهتری نسبت به روند مشاوره حقوقی خواهد داشت. در مشاوره حقوقی تلفنی امکان طرح سوالات مختلف وجود دارد. و شاید بتوان گفت بهترین نوع مشاوره حقوقی رایگان همین روش است. اما این روش نیز دارای محدودیت‌های زیادی است.

مشاور حقوقی یا وکیل خوب کسی است که:

  1. در موضوعی که قصد انجام مشاوره حقوقی دارد، تسلط و دانش کافی داشته باشد.
  2. از روند قضایی، نحوه طرح دعوی و مراحل رسیدگی، رای های وحدت رویه و … اطلاع کافی داشته باشد.
  3. گفته های موکل را شنیده و براساس مصلحت موکل به وی مشاوره بدهد.
  4. در امر مشاوره حقوقی کمترین توجه را به بعد مالی و کسب درآمد داشته باشد.

ویژگی های مشاور و یا بهترین وکیل در امر مشاوره

مشاوره حقوقی همانند هر کار دیگری یک امر تخصصی است. گستردگی موضوعات حقوقی به حدی است. که شاید یک وکیل و یا مشاور حقوقی نتواند در تمامی زمینه ها اقدام به ارائه مشاوره حقوقی نماید.

همچنین بسیاری از افراد صرفا به دانش خود اکتفا کرده و بدون اطلاع از رویه قضایی و نحوه طرح دعوی و رسیدگی به پرونده مشاوره می‌دهند.که این امر نیز بسیار غلط بوده و موجب ایجاد خسارات زیادی به موکل می‌گردند. در نتیجه صرف وجود مشاوره حقوقی رایگان، نمی‌تواند دلیلی بر صحت گفته های فرد مشاوره دهنده باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل

بدیهی است که به جهت  کثرت تماس ها و برای اخذ مشاوره حقوقی تلفنی رایگان باید سوال شما کوتاه و مختصر باشد. و لیکن برای مشاوره حقوقی مفصل تر و تخصصی تر می توانید از مشاوه حقوقی تلفنی غیر رایگان و یا حضوری ما استفاده کنید. این کار باعث رضایت مندی بیشتر شما خواهد شد. چرا که در مشاوره رایگان معمولا به دلیل وقت کم امکان بررسی کامل موضوع و در نتیجه راهنمایی دقیق شما نسبت به موضوع فراهم نیست. وکیل خوب باید دارای ویژگی‌هایی مانند تخصص، صداقت، امانت‌داری، قابل اعتماد بودن، فصاحت و بلاغت در کلام، صراحت در گفتار و داشتن شخصیت عالی باشد.

وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری — حقوقی یا حقیقی — به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود¹. وکالت، قراردادی است که بر اساس آن، شخصی به نام وکیل، به عنوان نماینده‌ای برای شخص دیگری به نام موکل، در امور حقوقی و قضایی او فعالیت می‌کند.

برای انتخاب وکیل خوب، می‌توانید به سایت‌های معتبر وکلا مراجعه کنید و نظرات کاربران را بخوانید. همچنین می‌توانید از دوستان و آشنایان خود که تجربه همکاری با وکیل را دارند، نظر و پیشنهاد بگیرید.

.

مشاوره حقوقی - مشاوره حقوقی تلفنی اصفهان

وقتی مسئله یا مشکلی به وجود می آید. یا عملی انجام دادید که خسارت مالی یا خدا نکرده جانی پیش اومده قبل از هر اقدامی با یک مشاور خبره و اهل فن آن را در میان بگذارید. تا بهترین وکیل   و کم هزینه ترین راهکار را برای رفع آن داشته باشید. ولی وقتی که بدون مشاوره سعی در حل مشکلات داریم. نه تنها مشکلات و مسائل به وجود آورده حل نمی شوند بلکه مشکل جدیدی به آن اضافه می کنیم.

این در حالی است که امروزه با گسترش فناوری های روز دنیا با به وجود آمدن سامانه های حقوقی انلاین امکان مشاوره از وکلای سراسر کشور با همه نوع تخصص را فراهم ساخته است. و بدین ترتیب بسیاری از سوالات و مشکلات با یک مشاور رایگان به آسانی قابل حل و پیشگیری می باشد. توصیه اکید اینجانب به شما دوست عزیز در برخورد با مسائل حقوقی این است. که در اقدامات حقوقی و قضایی خود حتما با وکیل و مشاور حقوقی مشورت کنید.

آیا مشاوره حقوقی رایگان مناسب است؟!

متاسفانه فرهنگ غلطی که در میان ما ایرانیان جا افتاده است. آن است که همیشه به دنبال خدمات رایگان و یا بسیار ارزان قیمت هستیم. باید توجه داشت که در برخی از مشاغل مانند پزشکی و وکالت، کیفیت بسیار مهم است. کیفیت نیز به طور مستقیم تابعی از هزینه است.

مسلما مشاوره حقوقی رایگان و یا وکیل ارزان قیمت نمی‌تواند.راهکار مناسبی به خصوص در پرونده‌های پیچیده باشد. پرونده‌هایی که نیازمند مطالعه اوراق و اسناد پرونده هستند و یا برای توضیحات می‌بایست حتما به صورت حضوری به فرد متخصص مراجعه کرد. از جمله مواردی هستند که نمی‌توان با مشاوره با وکیل اصفهان حقوقی رایگان به مطلوب بودن نتیجه امیدوار بود.

.


مشاوره با وکیل اصفهان


همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.                    09137147314

منبع: وکیل اصفهان

0 نظر

در حال حاضر هیچ نظری داده نشده است

نظر بدهید

Call Now Button