وکیل اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان ۵ طبقه سوم واحد ۳۷
ساعات کاری: 9:00 الی 20:00

مشاوره حقوقی اصفهان:بدون مشورت با وکیل اقدام نکنید.

تعریف وکیل

مشاوره حقوقی اصفهان، فردی است که به موجب عقد (قرارداد) وکالت از طرف شخص دیگر برای انجام کاری، مامور می شود. در واقع وکیل به عنوان نمایندۀ شخص دیگر برای انجام کار خاصی، شناخته می شود. شخصی که وکیل را انتخاب نموده است، می تواند یک شخص حقیقی یا حقوقی باشد.

وکالت درمعنی لغوی به معنی واگذار نمودن می باشد. و در اصطلاحات حقوقی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام کاری نایب یا وکیل خود می نماید. همچنین وی میتواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک کند.

قانون مدنی وکالت را چنین تعریف کرده است : وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت های متقابلی می شوند.

وکیل دعاوی خانواده

دعاوی خانواده، شایع‌ترین نوع دعاوی حقوقی مطرح شده در دادگاه‌ها هستند. که به دلیل حساسیت و نیز وجود رابطه عاطفی میان طرفین دعوی نیازمند مشاوره حقوقی خانواده و بهره‌مندی از وکیل خوب و متبحر هستند. دعاوی نظیر طلاق، طلاق توافقی، طلاق از سمت زوجه و طلاق از سمت زوجه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل، حضانت، تعیین زمان ملاقات فرزند، اذن ازدواج، فسخ نکاح و ….از جمله دعاوی خانواده که مشاوره حقوقی خانواده در این زمینه شما را در رسیدن به نتیجه مطلوب در کوتاه‌ترین زمان و با صرف کمترین هزینه راهنمایی می‌نماید. 

وکیل دعاوی مالی

دعاوی مالی نیز با توجه به شرایط اقتصادی نابسامانی که بر کشور حاکم شده. حجم زیادی از مشاوره حقوقی انجام شده در گروه وکلای آپادانا را به خود اختصاص داده است. مشاوره حقوقی مالی در دعاوی نظیر مطالبه وجه چک، مطالبه وجه سفته. مطالبه وجه عادی بر مبنای رسید، وصول مطالبات، توقیف اموال، انجام مزایده. اثبات شراکت و مطالبه سهم الشرکه، مطالبه خسارت تاخیر تادیه و مطالبه و دیه و …. می‌تواند راهگشای گره‌های کوری باشد. که در پرونده به وجود آمده است. مشاوره حقوقی مالی به دلیل اهمیت پرونده های مالی و نیز وابسته بودن به دارایی‌های افراد، بسیار مهم است.

وکیل دعاوی کیفری

وکیل دعاوی کیفری به دلیل جنبه کیفری موضوع، مجازات و نیز سوء سابقه متناسب با جرم برای هر فردی که درگیر این گونه پرونده‌هاست.اضطراب و دلهره زیادی را ایجاد می‌نماید. مشاوره حقوقی کیفری در زمینه‌هایی نظیر کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت، جعل،.استفاده از سند مجعول، فروش مال غیر، رابطه نامشروع، ضرب و جرح، توهین و تهدید و افترا و ….در گروه وکلای آپادانا توسط کارشناسان حقوقی مجرب و وکلای پایه یک دادگستری انجام می‌شود. مشاوره حقوقی کیفری بسیار حیاتی و ضروری است. چرا که کوچکترین اشتباهی در این زمینه خسارات جبران ناپذیری به جان، مال و آبروی افراد وارد سازد.

وکیل دعاوی ملکی

قیمت زمین، ملک، آپارتمان و اموال غیر منقول روز به روز رو به افزایش است. و شرایط اقتصادی نابسامان موجب شده است. تا بسیاری از قراردادهای ملکی دچار مشکل گردد. مشاوره حقوقی ملکی در زمینه الزام به تنظیم سند، الزام به اخذ گواهی پایان کار، دستور فروش ملک مشاع، افراز و تفکیک، تخلیه، خلع ید شما را در رسیدن به حقوق خود یاری می‌رساند. مشاوره حقوقی ملکی امری بسیار تخصصی است. و باید حتما توسط وکیل ملکی مجرب و یا کارشناس حقوقی با تجربه انجام شود.


دادخواست چیست؟ + انواع دادخواست


وکیل دعاوی قرارداد

امروزه کمتر کسی هست. که در طول زندگی خود با قراردادهای مختلف سر و کار نداشته باشد. مشاوره حقوقی قرارداد در زمینه مبایعه نامه، قرارداد رهن و اجاره، صلح نامه، وکالت نامه،. قرارداد پیش فروش آپارتمان، قرارداد پیش فروش خودرو. قرارداد مشارکت مدنی، قرارداد مضاربه، قرارداد جعاله، قراردادهای تخصصی در حوزه نفت و گاز. پتروشیمی، قرارداد بازرگانی و صادرات و واردات و....

 



همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

۰۹۱۳۳۷۰۱۵۱۸

1 نظر

در حال حاضر هیچ نظری داده نشده است

نظر بدهید

Call Now Button