وکیل اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان ۵ طبقه سوم واحد ۳۷
ساعات کاری: 9:00 الی 20:00

وکیل اداره کار در اصفهان

با افزایش جمعیت، صنعتی شدن جوامع، افزایش تولید و عرضه محصولات و خدمات، توجه به حق و حقوق کارگر و کارفرما اهمیت بیشتری پیدا کرده است. امروزه که نیرو افزایش یافته و ارتباط کارفرمایان و قشر محترم و زحمتکش کارگر نیز گسترش یافته است، کسب اطلاع از قوانین و مقررات قانونگذار در این مورد (که در ارتباط با وکیل اداره کار انجام می‌گیرد)، اهمیت بالایی دارد. 

حضور وکیل اداره کار الزامی است؟

اغلب اختلافات و شکایات کارگران و کارفرمایان از ناآگاهی افراد در مورد قوانین نشات می‌گیرد. از سوی دیگر بسیاری کارگران از روی ترس کاذب و نداشتن آگاهی در مورد قوانین و حقوقی که دارند، هیچ‌گاه اقدام به مطالبه قانونی حق و حقوق خود نکرده و به میزان کار و خدماتی که ارائه می‌دهند، از مزایا و حقوق خویش بهره‌مند نمی‌شوند. در این مورد تنها حضور یک وکیل اداره کار خبره که دانش و آگاهی کاملی از حقوق کارگر و کارفرما طبق قانون  دارد می‌تواند مفید و موثر واقع شود.

استان اصفهان از بزرگترین استان‌های ایران زمین، دارای شرکت‌های دولتی و خصوصی متعدد و نیروی  بسیار است. اگر ساکن اصفهان هستید و می‌خواهید از شرایط و نحوه ارتباط با وکیل اداره کار در اصفهان مطلع شوید، در ادامه این نوشته از وکیل اصفهان با ما همراه باشید. با مطالعه این مقاله و ارتباط با وکلای خبره اداره کار می‌توانید در هر زمینه از حقوق قانونی خود بهره‌مند شده و به طور عادلانه و مسالمت آمیز به رفع مشکلات خود بپردازید.


مشاوره رایگان با وکیل اصفهان


وکیل اداره کار کیست و چرا به آن نیاز داریم؟

پیش از هر چیز باید به این سوال پاسخ دهیم که وکیل  کیست و دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟ و چه ضرورتی دارد که با وکیل آگاه بر قوانین در ارتباط باشیم؟ همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم با پیشرفت صنعت و افزایش شرکت‌ها و همچنین ارتباطات بیشتر کارگر با کارفرما، امکان ایجاد اختلاف و شکایات در مورد وظایف و حقوق متقابل نیز افزایش یافته است.

نکته حائز اهمیت در حل و فصل مشکلات و برخورداری کامل از حق و حقوق هر دو طرف، این است که بدانیم بسیاری مواقع اختلافاتی که بین کارگر و کارفرما پیش می‌آید،  نشات گرفته از ناآگاهی افراد در مورد قانون  است. همچنین با وجود ترس کاذبی که از سوی کارفرما به کارگر تحمیل شده، ممکن است کارگر نتواند و یا جرات نکند حق و حقوق خود را مطالبه نماید. در این صورت وجود یک وکیل اداره کار با تجربه می‌تواند باعث حل این مشکلات شود.

این وکیل چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

از آنجایی که تمامی مقررات در ارتباط کارگر و کارفرما در زمینه های اعم از حقوق و مسئولیت‌های کارگر و کارفرما در مفاد قانون کار آمده است، حل مشکلات و اختلافات نیز بر اساس این قانون انجام می‌شود. به منظور حل مشکلات کارگر و کارفرما لازم است فرد شاکی به قوانین کار آگاهی کامل داشته و توانایی دفاع از حقوق خود بر اساس آن را داشته باشد. کاری که وکیل اداره کار به خوبی از پس آن برمی‌آید.

وکیل  شخصی آگاه از قوانین کار، بیمه، بخشنامه‌های مربوط به این زمینه است که توانایی دفاع از حقوق کارگر و کارفرما را دارد و با آشنایی و دسترسی به شعب اداره دولتی می‌تواند به حل و فصل مشکلات پرداخته و حق موکل خود را از مخاطب (کارگر یا کارفرما) مطالبه نماید.

چه اشخاصی به وکیل اداره کار در اصفهان نیاز دارد؟

  • کارگری که در شرکت‌های دولتی و خصوصی واقع در اصفهان مشغول بوده و در مورد حقوق و مزایا، بیمه، سنوات و.. با کارفرما دچار اختلاف شده است و حقوق وی در زمینه کاری ضایع شده است، جهت برخورداری از حقوق قانونی خویش می‌تواند از یک وکیل اداره کار آگاه و خبره در اصفهان کمک بگیرد.
  • تمامی مشکلات حقوقی بین کارفرما و کارگر در مورد حقوق معوقه، بیمه، سنوات، عیدی، حق اولاد، مسکن و... در صورتی که حق با کارگر باشد و کارگر به موقع اقدام به مطالبه حقوق خود کند، با یک وکیل حل می‌گردد. (زمان مراجعه به مراجع قضایی و کمک گرفتن از وکیل اداره کار در نتیجه فرآیند اهمیت زیادی دارد. هر چند که حق با شما باشد، زمانی می‌توانید حقوق قانونی خود را مطالبه کنید که شرایط لازم را داشته باشید.)
  • همچنین کارفرمایی که کارگرش از وی شکایت کرده است، به منظور دفاع از حقوق قانونی خود باید اقدام به مشورت با وکیل آگاه بر قوانین نماید. اشتباهی که بسیاری افراد در دعاوی اداره کار مرتکب می‌شوند، این است که تصور می‌کنند این دعاوی  بسیار ساده هستند و نیازی به وکیل نیست! اما در این موارد نکات و قوانین بسیار وجود دارد و تنها یک فرد آگاه به این قوانین می‌تواند از حق شما دفاع کند.

یک وکیل اداره کار خوب در اصفهان...

  1. یک وکیل خوب، با آگاهی کامل از قوانین، بیمه و بخشنامه‌ها، حقوق و وظایف کارگر و کارفرما را به خوبی می‌شناسد.
  2. فن بیان خوبی دارد و با اطلاعات کافی در مورد حقوق و شرایط موکل می‌تواند از حق وی دفاع کند و همچنین هر دادخواستی تنظیم نماید.
  3. تجربه و دانش کافی در تنظیم قراردادها دارد و می‌تواند قراردادی شفاف و کارآمد تنظیم کند.

در پایان

در تمامی امور اداره کار و مطالبه حقوق خود اعم از حقوق، بیمه، سنوات و.. بهتر است از یک وکیل خوش سابقه و با تجربه کمک بگیرید. وکیلی با سابقه  بالا که آگاهی کامل از قوانین داشته و با تجربه در تمامی زمینه‌ها بتواند از حقوق شما دفاع کند. وکلای با تجربه‌تر فن بیان قویتری دارند که این ویژگی برای موکل بسیار مفید و موثر خواهد بود.

وکیل اصفهان با تیمی متشکل از وکلای مجرب و متخصص، در زمینه تمامی مشکلات حقوقی می‌تواند راهگشای شما باشد. اگر در هر زمینه دچار مشکلات حقوقی هستید و یا قصد مشورت با یک وکیل با تجربه و آگاه را دارید، می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری از خدمات وکیل اصفهان بهره‌مند شوید؛ پاسخ سوالات حقوقی خود را یافته و از مشورت با وکیل اداره کار با تجربه و آگاه، روند مطالبه و دریافت حقوق خود را تسریع ببخشید.

0 نظر

در حال حاضر هیچ نظری داده نشده است

نظر بدهید

Call Now Button