وکیل اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان ۵ طبقه سوم واحد ۳۷
ساعات کاری: 9:00 الی 20:00

وکیل دادگستری اصفهان

وکیل اصفهان به دلایل زیر بهترین انتخاب هستند:

۱- بر قوانین و مقررات کاملا مسلط هستند. و از این جهت می توانند درباره پرونده های حقوقی افراد را به خوبی یاری دهند.

۲- وکلای پایه یک دادگستری می توانند در تمامی انواع دعاوی وکالت کنند. که این موضوع برای افرادی که درگیر چند موضوع حقوقی است حائز اهمیت است. برای این امر باید با جستجوی وکیل بین وکلای پایه یک دادگستری وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

۳- پرونده های بیشتری به آنان ارجاع می شود و از این جهت دارای تجربه کافی هستند.

 

چند ویژگی یک وکیل دادگستری 

  1. مهم ترین ویژگی یک وکیل خوب، امانت است.در واقع وکیل خوب در اصفهان محرم اسرار موکل و امین وی است. بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.
  2. از آنجایی که تعهد وکیل دادگستری اصفهان، تعهد به نتیجه نبوده و تعهد وی تعهد به وسیله می باشد، لازم است. که وکیل همانند یک جراح مسائلی را که ممکن است در حین دادرسی پیش آید .و شانس برنده شدن موکل را به وی گوشزد نماید و هیچگاه به موکل اعلام نکند.که وی صددرصد برنده می باشد. بنابراین ویژگی بعدی یک وکیل خوب آن است که واقعیات امر و پروسه رسیدگی را در مشاوره به موکل اعلام نماید. تا بتواند بهترین نتیجه را در پرونده بدست آورد.
  3. وظیفه بعدی وکیل پایه یک دادگستری آن است که موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد پروسه های رسیدگی غیر ضروری نماید.
  4. وکیل دادگستری باید تا حد تلاش از پیچیده کردن دادرسی اجتناب نماید بنابراین حتی وکیل موظف است. از فنون و مهارت هایی که آموخته است برای راهنمایی قاضی استفاده کند. و خیلی از مواقع قضات از این راهنمایی ها استفاده می کنند.
  5. یک وکیل پایه یک دادگستری اصفهان باید شأن و مقام قاضی را رعایت نموده و به وی کمال احترام را بگذارد. در واقع وکیل دادگستری خوب نه تنها نباید با چاپلوسی و تملق و تحقیر نمودن خود با قاضی رفتار نماید. بلکه نباید به واسطه درجه علمی و اطلاعاتی که دارد. نسبت به قاضی و مقام دادگاه تفاخر نماید. بلکه وکیل خوب باید با رفتار و شأن خود احترام دادگاه و جامعه را برانگیزد. بنابراین هر قدر متواضع تر و افتاده تر باشد. احترام بیشتری را جذب خواهد نمود.
  6. وکیل دادگستری اصفهان باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد. تا بتواند بهترین راهکار را در بهترین فرصت ممکن شناخته و درانتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و اقدامات قانونی لازم نهایت هوش و کیاست را به کار برد. و به صورت وکیل آنلاین از آخرین مطالب و قوانین صادره اطلاع پیدا کند و همیشه به روز باشد.

 

آیا انتخاب وکیل در دعاوی الزامی است؟

در حال حاضر دخالت وکیل در دعاوی حقوقی الزامی نیست. این رویه در حالی است که پیش از این دخالت وکیل در امور حقوقی الزامی بود. بنابراین اشخاص می‌توانند در دعاوی حقوقی خود بدون حضور وکیل شرکت داشته باشند. و تنها در صورتی که از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی نباشند .و برای شعبه معاضدت کانون وکلای دادگستری اثبات شود وکیل رایگان (معاضدتی) در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

تفاوت وکیل پایه یک و وکیل پایه دو 

وکلای پایه ۲ فقط حق شرکت در محاکم کیفری که به جرم‌های تعزیری مستوجب حبس کمتراز ۱۰ سال و شلاق و جزای نقدی و اقدامات تامینی منتج می‌شود را دارند. و در محاکم حقوقی نیز چنانچه بازخواسته کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال باشد. و یا خواسته غیر مالی مگر در دعاوی مربوط به اختلافات در اصل نکاح، اصل طلاق، اثبات و نفی نسب باشد، می‌توانند از حقوق موکل خود دفاع کنند.

 

اما وکیل دادگستری اصفهان حق شرکت در تمامی محاکم اعم از حقوقی و کیفری و.. را دارند. وکلایی که از کانون وکلای دادگستری پروانه اخذ می‌کنند. بدواً به‌ صورت کار اموز وکالت ۱۸ ماه کار آموزی دوره را طی می‌کنند و می‌توانند. ذیر نظر وکیل خوب در اصفهان سپرست نسبت به دفاع از حقوق موکل اقدام کنند. و پس از طی ۲ سال و همچنین تأیید صلاحیت علمی و گزینش‌های مربوطه موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک شوند. بنابر آنچه گفته شد، وکلای پایه یک، حق دخالت و قبول وکالت در کلیه دعاوی را بدون محدودیت از لحاظ موضوع یا از لحاظ مرجع دارند.و می توانند با قبول وکالت در دعاوی مزبو ربه یاری موکل خود بشتابند.

مواردی که در انتخاب وکیل باید مد نظر قرار دهیم

  1. بهتر است قبل از پیدا کردن وکیل و انتخاب آن در خصوص حیطه تخصصی وکیل مورد نظر مثل وکیل خانواده ، وکیل ملکی وکیل ثبتی و ...،. میزان حق الوکاله‌های دریافتی وی و توانایی علمی و عملی او در دفاع از حقوق موکلین تحقیق کنید. تا بتوانید که پرونده‌ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رقم خواهد زد، به او بسپارید. و قبل از هر گونه اقدام با وکیل مربوط مشاوره حقوقی داشته باشید. تا از میزان تسط وکیل بر موضوع مربوط آگاهی پیدا کنید.
  2. در بسیاری از موارد تبلیغات بیش از اندازه در خصوص برخی از وکلا به تنهایی قابل اعتماد برای انتخاب وکیل نمی‌باشد. بنابراین بهتر است. انتخاب خود را صرفاً براساس چنین تبلیغاتی متمرکز نکنید. در مقابل راهکار بهتری وجود دارد. و آن این است که شما می‌توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید. و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.
  3. سن و جنس وکیل (زن یا مرد بودن) ملاک و معیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودن وکیل نیست. همانطور که در انتخاب یک پزشک نیز چنین معیاری مد نظر قرار نمی‌گیرد. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می‌تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. پس بهتر است در انتخاب وکیل مجرب نگاه غرض ورزانه را از خود دور نماییم.

 

وکیل کیست و چه اموری را می‌­تواند انجام دهد؟

وکیل به کسی گفته می‌­شود که برای انجام امور حقیقی و یا حقوقی از طرف شخص دیگری برای عقد وکالت برای انجام کاری مامور می‌­شود.

‌در چهارچوب قانون مدنی وکالت امری جایز است و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌­شوند. حتما تا به حال عبارات وکیل قضایی، وکیل اداری، وکیل پایه یک دادگستری، وکیل پایه دو دادگستری، وکیل کاری و …. را شنیده‌­اید.

وکیل پایه یک باید دارای شرایطی از جمله موارد زیر باشد:

  1. حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق باشد
  2. در آزمون وکالت پذیرفته شده باشد
  3. دوره کارآموزی وکالت که دو سال می­باشد را گذرانده باشد
  4. صلاحیت او از هر لحاظ از جمله شرایط عمومی، اخلاقی و مذهبی تایید شده باشد
  5. دوره وکالت پایه دو (مخصوص وکلای ماده ۱۸۷) را تمام کرده باشد
  6. آزمون­های تشریحی و مصاحبه ­های علمی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد
  7. وکلایی که مراحل ذکر شده را با موفقیت گذرانده باشند درجه وکیل پایه یک دادگستری را دریافت می­کنند و می­توانند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری بدون هیچ محدودیتی به پرونده‌های قضایی و پذیرش وکالت اقدام کنند.
  8. یک وکیل پایه یک می­تواند به عنوان وکیل پایه یک دادگاه خانواده در امور خانواده و طلاق، وکیل پایه یک در امور حقوقی، وکیل پایه یک در امور ثبتی، وکیل پایه یک در امور ملکی و انجام مشاوره حقوقی امور وکالت به فعالیت بپردازد.

 


وکیل-وکیل-اصفهان-وکالت-در-اصفهان-مشاوره-حقوقی-وکیل-خوب-وکیل-پایه-یک-دادگستری-وکیل-در-اصفهان


همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

۰۹۱۳۳۷۰۱۵۱۸

1 نظر

در حال حاضر هیچ نظری داده نشده است

نظر بدهید

Call Now Button