وکیل اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان ۵ طبقه سوم واحد ۳۷
ساعات کاری: 9:00 الی 20:00

وکیل آنلاین در اصفهان

وکیل آنلاین در اصفهان

وکیل آنلاین : مفهوم وکالت واگذار کردن می باشد. وکالت عقدی هست که به سبب آن یکـی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری بهترین وکیل خود می نماید. وکیل یا نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری - حقوقی یا حقیقی - به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکالت یک عقد جایز است. که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود.و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد. که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.

خصوصیات یک وکیل خوب چیست؟ 

  1. تحقیق کنید. زیرا می بایست ازتوانایی علمی ؛ شهرت ؛ تجربه ؛ حسن اخلاق و حق الوکاله و بقیه ویژگی های یک وکیل آنلاین خوب مطمئن شوید. تابتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رقم خواهد زد..به دستان با کفایت وی بسپارید.

  2. هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است.اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی ؛ اینترنتی و بقیه رسانه های دسته معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری رجوع کنید. و دربـاره سابقه وکیلی که نیت گزینش آن را دارید مطلع شوید.

  3. سن و جنس وکیل (زن یا آقـا بودن) ملاک ومعیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودن وکیل نیست. گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید. خانـم یا آقـا بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد. و ملاک علم ؛ شهرت وحسن خلق اوست.

  4. فردی که عنوان وکیل و مشاورحقوقی را دریـافت می کند. علاوه براین که حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوق را دارد.مرحله بسیار دشوار کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.

 

مزایای وکیل آنلاین در اصفهان چیست؟

  1. صرفه جویی در هزینه و زمان و انرژی.

  2. امکان طرح کلیه سوالات و مشکلات حقوقی و کیفری.

  3. بهره گیری از دانش و تجربه وکلای پایه یک دادگستری در منزل یا محل کار.

  4. پاسخگویی از سوی وکلا و کارشناسان حقوقی به صورت دقیق و کامل می باشد.

این موارد را جهت مشاوره با وکیل آنلاین در اصفهان مد نظر قرار دهید.

  1. حتما قبل از طرح هر گونه سوال و یا ارسال مدارک، از هویت فرد مشاوره دهنده آگاه شوید.

  2. سوالات حقوقی خود را به صورت دسته‌بندی شده از وکیل بپرسید تا پاسخ دقیق‌تری دریافت کنید.

  3. مدارک مهم و لازم برای بررسی پرونده مورد نظر را برای وکیل ارسال کنید.تا وی با بررسی آن‌ها پاسخ درست را به شما انتقال دهد.

  4. چنانچه پرونده مهمی دارید، بهتر است. پس از مشاوره حقوقی آنلاین، وکیل را به صورت حضوری ملاقات کنید.

وکیل آنلاین در اصفهان ، منظور از وکالت کاری چیست؟

طبق تعریف ماده ۶۵۶ قانون مدنی  وکالت عقدی است که به سبب آن یکـی از طرفین طرف بـقیـه را برای انجام امری وکیل خود می نماید.” پس ملاحظه می شـود که وکالت نیز مثل بیع؛ کرایه و غیره یک قرارداد می باشد. قراردادهای گوناگونی آثار مختـلفی را به وجود می آورند.مثلاً بیع سبب می شـود که تملک از فردی (فروشنده) به فردی دیگر (خریدار) انتقال پیدا کند. یا اینکه عقد کرایه سبب می شـود که تملک منافع مال برای مدت مشـخص از فردی (موجر) به فـرد دیگر(مستاجر) انتقال داده شود. اثر مهم عقد وکالت همان گونه که در تعریف فوق ملاحظه می شـود نیابت می باشد. به ایـن صورت که فردی (موکل) فـرد دیگری را (وکیل) وکیل خود در انجام کاری قرار می دهد تا از جانب او اقدام نماید .

 

معیارهای انتخاب وکیل کیفری خوب :

  • تجربه وکیل پایه یک دادگستری
  • نظرات کاربران قبلی وی
  • فن بیان و قدرت گفتمان وی در دادگاه
  • پرستیژ کاری و میزان تاثیرگذاری وی روی طرف مقابل

 

ویژگی های یک مشاوره با وکیل در اصفهان چیست؟

۱- تحقیق کنید. زیرا باید ازتوانایی علمی ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و  حق الوکاله و سایر خصوصیات یک وکیل خوب مطمئن شوید. تابتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شمارا رغم خواهد زد.به دستان با  کفایت وی بسپاید.

۲- هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی که یک وکیل کرده است. اکتفا نکنید. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

۳- سن و جنس وکیل (زن یا مرد بودن) ملاک ومعیار مناسبی برای خوب بودن یا بد بودن وکیل نیست . گاهی اوقات یک وکیل تحصیل کرده جوان بسیار می تواند از یک وکیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به کار شما بیاید.  زن یا مرد بودن وکیل ملکی نیز خیلی اهمیت ندارد. و ملاک علم ، شهرت وحسن خلق اوست.

۴- کسی که عنوان وکیل یاب و مشاورحقوقی را اخذ می کند. علاوه براین که حداقل مدرک کارشناسی رشته حقوق رادارد.مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.

 

چند ویژگی یک وکیل پایه یک دادگستری خوب 

  1. مهم ترین ویژگی یک وکیل خوب، امانت است.در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است. بنابراین وکیل دادگستری این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد. که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.

  2. از آنجایی که تعهد وکیل دادگستری، تعهد به نتیجه نبوده و تعهد وی تعهد به وسیله می باشد. لازم است که وکیل همانند یک جراح مسائلی را که ممکن است. در حین دادرسی پیش آید و شانس برنده شدن موکل را به وی گوشزد نماید. و هیچگاه به موکل اعلام نکند که وی صددرصد برنده می باشد. بنابراین ویژگی بعدی یک وکیل خوب آن است که واقعیات امر و پروسه رسیدگی را به موکل اعلام نماید.

  3. وظیفه بعدی وکیل دادگستری آن است. که موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد. نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد پروسه های رسیدگی غیر ضروری نماید.

  4. وکیل دادگستری باید تا حد تلاش از پیچیده کردن دادرسی اجتناب نماید. بنابراین حتی وکیل موظف است از فنون و مهارت هایی که آموخته است. برای راهنمایی قاضی استفاده کند و خیلی از مواقع قضات از این راهنمایی ها استفاده می کنند.

.


وکیل آنلاین در اصفهان

 

0 نظر

در حال حاضر هیچ نظری داده نشده است

نظر بدهید

Call Now Button