وکیل اصفهان خیابان نیکبخت روبروی دادگستری ساختمان ماکان ۵ طبقه سوم واحد ۳۷
ساعات کاری: 9:00 الی 20:00

وکیل خانواده در اصفهان

وکیل خانواده در اصفهان کیست؟

وکیل خانواده در اصفهان شخصی است که در دادگاه های خانواده دعاوی خانوادگی را مورد بررسی قرار می دهد. راهنمایی های یک وکیل خانواده خوب خیلی بهتر از راهنمایی شخص ناآگاه است که به دلیل بی تجربه بودن ممکن است عامل شکست شما در پرونده باشد.

برای کمک به وکیل دادگستری خانواده در پرونده های حقوقی در حوزه دعاوی خانوادگی لازم است که اطلاعات دقیقی را در اختیارش قرار دهید و سعی کنید هرگز به تجربه و نصایح دیگران که دانش تخصصی در این حوزه ندارند اکتفا نکنید و کار را به وکیل خوب خانواده اصفهان بسپارید. وکیل خانواده در اصفهان می تواند به صورت وکیل آنلاین به شما پاسخ دهد.

چه دعاوی در دادگاه خانواده رسیدگی می شود؟

  1. نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح

  2. نامزدی و خسارت ناشی از برهم زدن آن

  3. شروط ضمن عقد نکاح

  4. ازدواج مجدد

  5. جهیزیه

  6. مهریه و اعسار از پرداخت مهریه، نفقه زوجه و اجرت المثل ایام زوجیت

  7. تمکین و نشوز

  8. طلاق و طلاق توافقی، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن

  9. حضانت و ملاقات با طفل

  10. نسب

  11. رشد، حجر و رفع آن

  12. ولایت قهری، قیومیت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران

  13. نفقه ی اقارب

  14. امور راجع به غایب مفقود الاثر

  15. سرپرستی کودکان بی سرپرست

  16. اهدای جنین

  17. تغییر جنسیت


مشاوره رایگان با وکیل اصفهان


وکیل خانواده در اصفهان 

 

وکیل طلاق توافقی

مهریه مالی است که در ضمن عقد ازدواج مرد تعهد پرداخت آن را به زن می دهد.مطالبه مهریه واجد نکات ظریف و ضروریاتی است که با توجه بع تغییر قانون گذاری جهت موفق و نتیجه بخش بودن آن توصیه میشود قبل از هر اقدامی با یک وکیل مشورت نمایید.

منظور از طلاق توافقی نوعی از طلاق است که در آن زن و شوهر کاملاً در ان بر سر جزئیات و کیفیت طلاق توافقی دارند و هیچ گونه اختلاف و تقابلی در میان نیست و یا اینکه یکی از زوجین از دیگری برای تشریفات طلاق وکالت دارد که در این فرض فردی که وکالت یا حق طلاق دارد می تواند تشریفات و شرایط طلاق را تعیین کند.

وکیل طلاق به درخواست زن

این متصور و بسیار متداول است که زن خواهان طلاق باشد و مرد تمایل به توافقی به طلاق نداشته باشد که بر خلاف انتظار و باور عمومی در بسیاری از موارد و مواقع امکان طرح درخواست طلاق فقط از طرف زن وجود دارد توصیه می شود در صورت تصمیم به طرح دعوای طلاق یکطرفه به درخواست زوجه حتماً قبل از هر اقدامی با یک وکیل متخصص دعاوی خانواده و طلاق مشورت شود.

وکیل طلاق به درخواست مرد وکیل خانواده در اصفهان

مطابق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی مرد هر وقت بخواهد می تواند همسر خود را طلاق بدهد.ولی برای امکان اعمال این حق طلاق مرد باید از دادگاه گواهی عدم امکان سازش بگیرد و نیز تکلیف حقوق مالی زوجه را مشخص کند یا ترتیب آن را بدهد و هم چنین وضعیت حضانت و ملاقات فرزندان.شاید طلاق به درخواست مرد که در نگاه اول از قطعیت بالایی برخوردار است ساده به نظر برسد ولی پیچیدگی ها و نکات و ظرایفی دارد که توصیه می شود. 

وکیل حضانت و ملاقات فرزند

در صورتی که  به هر دلیلی زن و مرد با هم زندگی نکنند هر یک حق خواهند داشت که حق حضانت و ملاقات فرزندان خود را اعمال کنند در این خصوص زوجین یا با هم توافق می نمایند و یا در صورت عدم توافق قانون تکلیف را روشن کرده و حق حضانت را تا سن ۷ سالگی به مادر و پس از آن تا سن بلوغ به پدر داده است.در صورت عدم انجام و تبعیت از این حق قانونی توسط هر یک از زوجین دیگری حق خواهد داشت در این خصوص شکایت کند.

چه زمانی به وکیل خانواده در اصفهان نیاز داریم؟

در حالت کلی اگر شما به تمامی روند طرح دعوا و دادرسی تسلط کافی داشته باشید، نیازی به وکیل خانواده در اصفهان نخواهید داشت. اما اغلب افراد در زمینه قوانین رسیدگی به پرونده ها اطلاعات و تجربه کافی را ندارند و ممکن است با یک اشتباه کوچک در طرح دعوا و یا ارائه اظهارنامه دچار مشکلات غیر قابل جبرانی شوند. بنابراین پیشنهاد می کنم حتما پیش از اقدام به هر کاری از مشاوره وکیل خانواده در اصفهان استفاده نمایید.

چرا به وکیل خانواده در اصفهان نیاز داریم؟

بسیاری از مشکلات حقوقی خانواده مانند نفقه، مهریه، حضانت فرزندان و… در دادگاه خانواده انجام می شود. که با توجه به حساس بودن مسائل خانوادگی حتما باید با یک دفتر حقوقی و یک وکیل خانواده مشورت کرد. و با جستجوی وکیل مناسب را انتخاب و با وی مشاوره حقوقی کرد.

به دلیل اینکه مشکلات خانواداگی در دادگاه های خانواده پرونده های زیادی را به خود اختصاص داده است. این زمینه را برای افراد فرصت طلب فراهم کرده است تا خانواده و زوجین را که در ابتدای ازدواج خود و یا از همه مهمتر با داشتن مهریه بالای زوجه بسیار وسوسه انگیز شود. که طرف خود را به جای یک وکیل خانواده در اصفهان مجرب معرفی کند و افراد را سرکیسه کند. در حالی که بسیاری از مشکلات بدون نیاز به وکیل حل می شود و شاید پیشگیری بتواند مشکلات شما را بهبود بخشد.

وکیل خانواده در اصفهان

 

خصوصیات وکیل خانواده در اصفهان

وکیل خانواده در اصفهان به هنگام اختلافات خانوادگی می تواند نقش موثری داشته باشد. در مرحله ی اول وکیل خانواده پرونده را تمام و کمال بررسی می کند. سپس با بررسی تمامی جوانب و تبادل نظر با وکلای برجسته و با تجربه پیشرفت و موفقیت پرونده را بررسی خواهد کرد.چنانچه به هر دلیلی درصد موفقیت پرونده کم باشد موکل را در جریان امور پرونده می گزارد. و پذیرش پرونده را رد خواهد کرد. طرح دعاوی متعدد در دادگاه خانواده برای دریافت حق الوکاله بیشتر بدور از اخلاق و خلاف شان سوگند وکالت است.  

یک وکیل خانواده در اصفهان خوب در ابتدای وکالت سعی در صلح و سازش بین زوجین دارد. و چنانچه امکان سازش نباشد به طرح دعوا اقدام می کند. و سعی دارد تا با مشاوره حساب شده و دقیق در زمان کم پرونده را به نتیجه مطلوب برساند. با انتخاب بهترین وکیل خانواده می توانید از پیشرفت و موفقیت پرونده مطمئن شوید.

مزایای طلاق از سوی زن توسط وکیل

۱- در صورتی که شرایط خانوادگی یکی از ۱۲ مورد را در بگیرد می تواند روند رسیدگی را تسریع بخشد.

۲- حضور زن در دادگاه الزامی نیست.

۳- نیازی به حضور زن در جلسات داوری نیست.

۴- وکیل قادر است تا تمام حق و حقوق زن را در غیاب او بگیرد.

۵- حتی اجرای صیغه عقد نیز بدون حضور زن در دادگاه نیز امکان پذیر است.

مزایای طلاق از سوی مرد توسط وکیل

۱-مدت زمان تخمینی با داشتن شرایط مناسب حدودا ۵ ماه است.

۲- حضور مرد در دادگاه الزامی نیست.

۳- نیازی به حضور مرد در جلسات داوری نیست.

۴- وکیل قادر است تا نسبت به رسیدگی به تمام حقوق وی اقدام کند.

۵- حتی اجرای صیغه عقد نیز بدون حضور مرد در دادگاه نیز امکان پذیر است.

چطور یک وکیل خوب خانواده پیدا کنیم ؟

یافتن وکیل خانواده خوب می‌تواند کمی زمان‌بر باشد، اما با توجه به چندین روش می‌توانید به راحتی به یک وکیل خانواده با تجربه دست پیدا کنید.

  1. نظرسنجی: از دوستان، خانواده و همکاران خود بپرسید و درخواست نظرات آنها در مورد وکیل خانواده‌ای که قبلا با او کار کرده‌اند، بکنید.
  2. جستجوی آنلاین: با استفاده از موتورهای جستجوی اینترنتی، به دنبال وکلا و شرکت‌های حقوقی بگردید که در زمینه حقوق خانواده فعالیت دارند. سپس دیدن نظرات و امتیازات داده شده به آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند.
  3. سازمان مربوطه: اگر شما عضو یک سازمان حقوقی هستید، می‌توانید به سازمان خود مراجعه کرده و درخواست کمک در پیدا کردن وکیل خانواده کنید.
  4. مشاور حقوقی: اگر مشاور حقوقی دارید، می‌توانید از او درخواست راهنمایی برای یافتن وکیل خانواده مناسب بکنید.
  5. دادگاه: به دادگاه محلی خود مراجعه کرده و با درخواست اطلاعاتی از دادگاه در مورد وکلا در زمینه حقوق خانواده بگیرید.

در نهایت، پس از پیدا کردن چندین وکیل خانواده با تجربه، می‌توانید با آن‌ها ملاقات کرده و با آن‌ها صحبت کرده تا از تجربه، مهارت‌ها و قیمت‌های آن‌ها آگاه شوید و وکیلی را انتخاب کنید که بهترین گزینه برای شما است.

گروه وکلای دادشید با داشتن سال ها تجربه در دعاوی خانوادگی می تواند شما را در انواع مسائل و مشکلات یاری دهد.

 


 

همیشه بخاطر داشته باشید؛ مسائل مشابه حقوقی الزاماََ راه حل مشابهی ندارند بدون مشورت با وکیل یا مشاور حقوقی هیچ گونه اقدامی انجام ندهید.

0 نظر

در حال حاضر هیچ نظری داده نشده است

نظر بدهید

Call Now Button